życie to stan świadomości

Temat: 2 Pytania
Aby godło było, musisz go umieścić w folderze HW2: DataBadges, jako plik TGA, najlepiej w Photoshopie. Malujesz godło w kanale Alfa, pozostałe zostawiasz w spokoju. Co do modu to raczej o takim nie słyszałem, raczej trzeba mieć lepszego kompa.
Źródło: clanpsf.fora.pl/a/a,739.html



Temat: Prozba o unbana
To nie jakieś pogaduchy tylko wrzuć Pliki TGA i będziesz miał spokój skoro nic nie masz.
Źródło: freeskill.pl/viewtopic.php?t=268


Temat: UB dla K@NE
H@ sprawdza logi czy naprawdę 4. A i tak wrzuć jeszcze pliki TGA.
Źródło: freeskill.pl/viewtopic.php?t=917


Temat: unban
Tak, muszą być wszystkie spakowane do jednego pliku i skompresowane w programie WINRAR. Ma ich być 5 plików TGA i 5 plików BMP
Źródło: freeskill.pl/viewtopic.php?t=847


Temat: Jak robić skiny do st?
Skiny możesz robić w programie gimp , trudno nie jest , w głównym katalogu gry są pliki tga , które odpowiadają za któraś z maszyn , otwierasz i edytujesz . Myślę że jak zobaczysz jak to wygląda to się połapiesz
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=8753


Temat: Biały traktor
ja miałem tak samo usunołem to z pliku machines i wgrałem jeszcze raz. Miałem tak bo do głównego folderu z grą nie wkleiłem plików Tga i tych inny.
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=6286


Temat: Wielkość plansz wczytywania
Nie mogę tych standartowych znaleźć. Są tam pliki TGA i TAI.
Źródło: neverwinter2.gram.pl/forum/viewtopic.php?t=12523


Temat: Szukam programu
A tak już przy okazji. Znacie jakiś programik do edycji plików tga?
Źródło: forum.gmclan.org/index.php?showtopic=392


Temat: Program Do Otwierania Plików
Jakim programem otworze plik TGA? ew. jak zmienic TGA na JPG albo cos "normalnego" =P bede wdzięczny za pomoc
Źródło: forum.thecrims.org/index.php?showtopic=13684


Temat: FANTASY :)
Wystaw jeszcze ssy w formacie .tga masz je na 100% bo zawsze się robią 1 bmp i 1 tga. Przykładowa nazwa pliku tga to halflife01. A ssy Ci chciałem zrobić ale w trochę przyjemniejszych okolicznościach no ale "Koks" był pierwszy.
Źródło: freeskill.pl/viewtopic.php?t=851


Temat: HLTV
...ręcznie do konsoli hltv (ta sama komenda co w poprzedniej linii) - Aby się upewnić że logo zostało dodane , wpisujemy komendę: resources pojawi się cos w rodzaju: File: "gfx/temp/6aa9c6cbdcd4f6961b95ab35edf97b95.tga", Size: 34039 bytes. Ta dziwna nazwa oznacza że zostało wygenerowane unikalne logo (dla danego serwera hltv). Jeśli chcesz aby rozpowszechnić zip'a z demem wraz z logiem musisz, jak sama nazwa wskazuje, dołączyć plik tga do zipa Normalnie jak gracz ogląda hltv to ściąga logo do katalogu <mod>/gfx/temp/i tam siedzi sobie .tga takie jak podaje komenda resources. To logo jest czasem wymagane do poprawnego odtworzenia dema (kiedyś był z tym problem na ClanBase) Tak więc jak nagrałeś demo na hltv, to idź do katalogu <mod>/gfx/temp, skopiuj tga i spakuj razem z demem zachowując strukturę katalogów zip: test-0405232144-de_aztec.dem...
Źródło: csnemore.pl/viewtopic.php?t=91


Temat: Pakers Studio
narazie nie chce. jak zajdzie taka potrzeba to sie do Ciebie zglosze. Zari a podeslij mi ten plik tga otworze go w Shopie i zapisze. moze bedzie ok. maila puszcze ci na PW
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=57


Temat: ..:: Tlen.PL ::..
...blokowania obrazków od osób z listy zablokowanych; * Poprawiono znikanie kontrolek pod systemem Microsoft Vista; * Poprawiono wyświetlanie panelu z rozmową głosową; * Poprawiono tworzenie awatarów przez funkcję sdk 'TLEN_AVATAR_CREATE_HANDLE'; * Poprawiono zapisywanie awatarów; * Poprawiono wyświetlanie okienek powiadomień; * Poprawiono transfer plików przez protokół GG; * Poprawiono rysowanie zakładek w oknie rozmowy ( pliki TGA); * Poprawiono wyświetlanie informacji w oknie krytycznego wyjątku; * inne drobne poprawki; * Poprawiono odbieranie sformatowanych wiadomości z sieci GG; KOD 
Źródło: genesis.net.pl/index.php?showtopic=19558


Temat: Problem- jak wgrac maszyny
Bo to może akurat był mod. Pliki TGA wrzucasz do głównego folderu z grą a pliki VEH i JPEG do folderu Machines
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=4723


Temat: AUTOSAN H9-21 do użycia w trasach
Z góry zgadzam się na wszelkie repainty, więc jak ktoś będzie go chciał przemalować na potrzeby jakiejś trasy to nie ma problemu Ewentualni chętni niech się lepiej zgłaszają do Ciebie po stosowny plik TGA lub BMP, czyli źródło przed eksportem - bo z DXT to raczej za każdym razem jakość spada (do edycji to ona już się nie nadaje), a i może ktoś będzie chciał felgi poprawić.
Źródło: forum.magik.biz/viewtopic.php?t=2908


Temat: Prozba o unbana
Brak plików TGA, byłem przy tej sytuacji miałes wh.
Źródło: freeskill.pl/viewtopic.php?t=268


Temat: Repaintowanie
Błąd tkwi w TGAToolu poprostu pracuj na pliku TGA i jego edytuj, a pliku ace używaj tylko do sprawdzania w msts czy shapeviewer jak to wygląda.
Źródło: msts.fora.pl/a/a,18.html


Temat: Wally
to sciagnij moj skybox tam masz pliki tga
Źródło: 91.210.129.195/test/viewtopic.php?t=180


Temat: Ściagnołem maszyny
pliki tga do głównego folderu gry a jeśli ściągasz mody to tga też do głównego folderu a o rozszerzeniu mno veh do folderu machines
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=3158


Temat: belki słomy
wszystkie pliki tga wklejasz do głównego folderu z grą a ten obrazek jpg to żebyś wiedział co ściągasz
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=2870


Temat: odBanowanie MMMarian.
A gdzie pliki tga?
Źródło: freeskill.pl/viewtopic.php?t=232


Temat: ja > wy ssy
Witam, amat00r jak wrzuciles plik TGA na tego hosta skoro ja nie moglem dalo mi
Źródło: cs-szybcywsciekli.pl/viewtopic.php?t=59


Temat: SS
zły format, wrzuć pliki TGA
Źródło: usmerfa.pl/viewtopic.php?t=10758


Temat: Problem- jak wgrac maszyny
Czyli to jest mod(dodatkowa maszyna) To co jest luzem czyli pliki TGA JPG i PNG wrzucasz do głównego folderu z grą a te pliki co są w Machines/Machinery czyli pliki VEH NMO i JPG wrzucasz do folderu Machines.
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=4723


Temat: Laverda (zakończona)
Kiedyś przeglądałem wszystkie pliki tga w ST i widziałem taki "kokpit" od Lexiona ( chyba że sie pomyliłem i był od czegoś innego) thx za podpowiedz edek0101, dobre zdjęcie hederu
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=3640


Temat: [v4.x] pliki TGA.
Moglby ktos mi napisac nazwy wszystkich plikow TGA. ktore odpowiadaja za: -skin na pryzme burakow -skin na zboze -skin na podloze do zboza, trawy, kukurydzy, burakow -skin na orke -skin nieba (w czasie dnia, poranka, nocy, zachodu slonca) O ile dobrze pamietam to skin zboza, trawy itd. podmienia sie w folderze SAV, tylko skad mam wiedziec ktore pole jest ktore ? Jest jakis prosty sposob na odroznienie tego ? Przykladowo chce podmienic teksture zboza na polu kolo skupu (trzeba na kazdy...
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=8415


Temat: Problem- jak wgrac maszyny
Bo pliki TGA są odpowiedzialne za wygląd maszyn i jeżeli wgrałes skina na jakąś maszyne to on jest ale nie pojawia się przy kupowaniu maszyn a jak kupisz maszyne to dopiero zobaczysz inny wygląd maszyny.
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=4723


Temat: Proste pytania + proste odpowiedzi.
Dzięki Rey jestes wielki EDIT: Mam problem z Paatoolem jak daje conwert wyskakuje błąd "TGA file is not 32bpp, was 24bpp. Chyba chodzi o to że plik TGA jest w 24 bitach a tu potrzeba 32 bity, więc jak mogę to zmienić ? Mój program Jasc Paint Shop Pro potrafi zapisać najwięcej w 24 bitach więc jakiego progsa mam użyć do zapisywania w TGA 32bpp ?
Źródło: forum.armacenter.pl/viewtopic.php?t=2279


Temat: Face lifting logo forum :-)
dałem adres do pliku TGA z logo forum, jest skalowalne bezstratnie. Szerokość stanowi problem, bo na defaultowym ustawieniu forum obok loga są jeszcze przyciski i musi się to pomieścić. Myślałem nad zmianą szaty całego forum (wrzucałem tu link do forum testowego) gdzie dostępna jest cała szerokość, ale nikt nic nie napisał o tym. Na ustawieniu SubSilver szerokość max to jakieś 600pix, na takich gdzie przyciski PW są na belce to tak z 950pix.
Źródło: 100nx.fora.pl/a/a,6119.html


Temat: Klanowe skiny>?
Trzeba przerobic grafike w programie obslugujacym pliki TGA. I dodac poprostu swoj nic. Inni gracze, ktorzy nie posiadaja tego skina nie beda go w grze widzieli.
Źródło: chilloutclan.pl/viewtopic.php?t=165


Temat: Mam 2 pytania
WItam ! 1# Czy jest sposób zeby zobaczyc cd-keya jak sie ma zainstalowaanego Wara poniewaz zgubiłem klucze i jeżeli dojdzie do tego ze bedzie trzeba zrobić formata to bedzie lipa ;/ Moze jakis program czy cos .. 2# Jak wchodze w folder screenshot to wszystkie pliki (obrazy) mam na czarno , pobierałem wiele programów obsługujących format pliku TGA i jest to samo na ;// czy moze wie ktos o co chodzi ;/ z góry DZiekuje
Źródło: w3.miasto-info.pl/viewtopic.php?t=726


Temat: turtorial "Samochód w O2"
Przecież po oteksturowaniu czegokolwiek plik z teksturą automatycznie przerabia się na plik PAA (przynajmniej u mnie tak jest, a wynika to bodajże z ustawień O2). Jeśli tekstury mają roszerzenie PAC bądź PAA i znajdują się w katalogu z modelem, to nie ma siły żeby nie działały...no chyba że teksturowałeś mając pliki TGA gdzie indziej. Wtedy musisz pozmieniać ścieżki w modelu.
Źródło: forum.armacenter.pl/viewtopic.php?t=1756


Temat: Loadscreeny
Wystarczy override w M. dok. , ale hak jest równie dobrym miejscem. Aby plik tga w ogóle był brany przez nwn2 pod uwagę jako loadscreen musisz dodać go do 2da - loadscreens.2da Pliki te muszą zostać zostać dostarczone graczom.
Źródło: neverwinter2.gram.pl/forum/viewtopic.php?t=15083


Temat: [Problem] czy ktos mi pomorze
pliki tga. do głownego folderu z grą a te z folderu machines do machines w głownym folderze
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=3129


Temat: Dalszy problem z krowami
Pliki TGA* wrzuć do głownego folderu z grą a to co jest w folderze machines do folderu machines w głownym folderze gry!!!
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=3257


Temat: Obrobka Video dodanie Pasków na flmiku
Witam Ma pewien problem z obróbka pliku video. Chodzi o zrobienie filmiku z demek z gry. A teraz dokładnie o co mi chodzi. Demo z gry zgrywane jest do plików TGA, potem te plik są konwertowane do avi w VirtualDubie. I tu mam pytanie, chcę dodać czarny pasek na górze i na dole filmiku, tylko nie chodzi mi o spłaszczenie obrazu a o "ucięcie". Mugłbym każdą klatke obrobic w jakims programie graficznym ale przy ilości 2000 klatek to raczej chory pomysł, czy ktoś wie w jakim programie mógłbym coś takiego zrobic? Chodzi mi o darmowe programy, a może w VrtualDubie jest taka opcja albo WMM,...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=223151


Temat: Colt .one SS
Nick podczas gry :Colt .one Godzina oraz data zdarzenia :23. Mapa ktora byla grana :fy_snow Link do screanów : http://www.speedyshare.co.../cstrike_lv.rar pliki tga http://www.speedyshare.co...strike_99lv.rar Wszystkie, spakwane Twoje ip : zmienne wrzucam 2 bo jak widac wszystko jest ok z mom netem upload nie idzie za szybko.
Źródło: freeskill.pl/viewtopic.php?t=539


Temat: TS, ASE, HLSW, GG, WSQ i SIC
...i obsługi listy ulubionych serwerów: HLSW: http://www.hlsw.net/index.php?page=download&category=hlsw&move=showmirrors&id=56 lub ASE: http://www.mohcenter.pl/downloads.php?cat_id=13 Do rozmów głosowych przez internet: TS: http://www.goteamspeak.com/?page=downloads Do rozmów "pisanych" przez internet: GG: http://download.gadu-gadu.pl/gg77.exe Do konwersji plików TGA na JPG: WSQ: www.xezis.cba.pl/WSQ.rar Do szybkiego tworzenia informacji o nadchodzącycg sparach i o wynikach ze sparów: SIC: www.xezis.cba.pl/Update/SIC/SIC.exe Do wrzucania screenshotów ze sparów: www.tinypic.com Mody do postawienia serwera MoH:AA (FreezeTag + RifleOnly + AntyCamper): www.xezis.cba.pl/GF.rar
Źródło: gtwclans.fora.pl/a/a,9.html


Temat: simtractor 3.66f poczatkujacy
tam gdzie są krowy obok jest taka betonowa zbudowana płyta , tam tą kukurydzę wywozisz . do głównego folderu z grą skopiuj pliki tga
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=7873


Temat: 1280 x 606 i 60 fps jakie ustawienia ?
...to jak pisałem - Constant quality. Bardzo milo spotkać gracza który w dodatju kompresuje kodekiem x.264 Osobny konfig mam do zgrywania klatek z Quake ( czysty HUD ) a osobny do grania. Gram oczywiście z celownikiem Sprostowanie.Chodziło mi dokładnie o motion blur w połączeniu z frame blend ( mixowanie klatek ) film ma lepsza płynność ruchów na filmie.Z Gry Quake Live zgrywam komenda z konsoli ( cl_avidemo 500) 500 to liczba klatek.klatki zapisują sie w pliku TGA.Później te klatki łącze w Nieskompresowane Video i później je obrabiam w Programie do edycji. Dlaczego aż 500 jak plik końcowy ma 60 klatek na sekundę???? Ponieważ im więcej klatek w pliku avi przed edycja tym lepsza płynność wyjdzie końcowego filmu.Dokładne wyjaśnienie tu http://www.shaolinproductions.org/index.ph...3&Itemid=48 Bardzo dzięki za wskazówki sprawdzę i porównam jak to wyjdzie.Jak jeszcze wpadnie...
Źródło: videoaudio.pl/forum/index.php?showtopic=7254


Temat: Brak plików na FAST DOWNLOAD
Prawda, pliki tga pobierają się za długo.
Źródło: forum.kampno.pl/viewtopic.php?t=13806


Temat: Potrzebujesz grafiki?
dzieki bracie zajebiscie wyszlo )) <piwo> [ Dodano: 2009-10-16, 21:10 ] ale jest maly problem nie moge wgrac tego spreya wyskakuje mi okienko Nie obsługiwany format pliku TGA. Obsługiwane formaty TGA to 24-bitowy RGB - 32-bitowy RGBA. niewiem co z Tym zrobic pomozcie mi )
Źródło: psychocss.pl/viewtopic.php?t=92


Temat: Kosiarka talerzowa/rotacyjna
Pliki TGA. do glownego folderu z reszte do machines ;]
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=7681


Temat: Portrety postaci - zgłoszenia
Czekam jeszcze na akceptację, ale Avasil nie miał zastrzeżeń co do imienia Sarval <- podmieniłem plik tga na lepszy, teraz portret jest bardziej w 'klimatach'. Pozdrawiam.
Źródło: neverwinter2.gram.pl/forum/viewtopic.php?t=12787


Temat: Modyfikacje.
...masz wygląd menu pod klimaty PRC. TU: http://nwvault.ign.com/Vi....detail&id=1095 masz menu i ikony przekabacone na klimaty Baldur's Gate Tu: http://nwvault.ign.com/Vi...1004&id=880masz pare wyglądów menu przygotowanych przez ekipe cresed coast. Wystarczy je wrzucić do katalogu override. Jeżeli chodzi o wyglądy ikon to troche roboty(jak MarcinR napisał) ale samo menu zmienić to kwestia zrobienia paru plików tga
Źródło: dolina.phx.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=1088


Temat: Programy graficzne.
GRA SimTractor w wiekszości składa się z plików *.TGA są to textury do poszczególnych maszyn, budynków i innych przedmiotów. Aby zmienic wyglad danego elementu (nie kształt) trzeba pierw EDYTOWAĆ plik TGA. Najlepszym wedlug mnie programem graficznym niewątpliwie jest Adobe Photoshop. Jest to niestety wersja patna, ale w internecie mozemy sciągnać wersje tzw. demonstracyjne. Na początku
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=17


Temat: spec banner
Wiele ludzi szukaj jak zrobic że na spec-u pokazuje się nie baner steamowy czy reklama tylko swoje własne logo/banner pliki tga wrzuc (cstrikegfx) folder wrzuć plugin spec_banner_ads.amxx in (cstrikeaddonsamxmodxplugins) folder spec_banner_ads 1/0 // Enable & Disable tga plik musi byc zapisany na 24bit w paczce są standardowe pliki na 800*600 Musi być baner przystosowany do rozdzielczości gry Najlepiej przerabiać loga Adobe photoshop. zrodlo cs center
Źródło: strzelnica-konin.com/viewtopic.php?t=257


Temat: Skiny do Hitmana
...graficznego o rozszerzeniu TGA. Jest to plik Targa 32bpp (bits per pixel) zawierający kanał alpha oraz informację o kolorze przezroczystości. Jest wiele programów graficznych obsługujących format TGA, jednak usilnie zalecanymi programami do ich edycji są programy Adobe Photoshop oraz The Gimp 2.0. Odradzanym programem jest natomiast Paint Shop Pro. Jest to wprawdzie popularny i bardzo funkcjonalny program, ale niestety nie obsługuje on 32-bitowych plików TGA. Przy zapisywaniu zedytowanej tekstury do
Źródło: hitman.gram.pl/forum/viewtopic.php?t=335


Temat: Grafika w .paa
Otwierasz je za pomocą TexView i możesz je zapisać jako tga (32bit). Plik tga można otworzyć w większości przeglądarek, ale edycja wymaga jakiegoś PhotoShopa albo Gimpa. W każdym razie trzeba mieć możliwość zapisania jako tga 32bit. Potem już trzeba tylko otworzyć je za pomoca TexView i zapisać jako paa (czyli w drugą stronę).
Źródło: forum.armacenter.pl/viewtopic.php?t=3064


Temat: Extreme Babo
Z tego, co czytam nie chodzi mu o to jak otworzyć pliki TGA Sarc ^^, więc GIMP tu nie pomoże ;p. Z tego, co wiem to skiny w Babo można robić w kolorach RGB i ich mieszankach, a w tym się raczej nie da zrobić przezroczystości. Zresztą nie widzę w tym sensu, bo i tak reszta graczy musiałaby mieć ten skin u siebie w folderze gry ze skinami. No chyba, ze przekupić twórców, żeby to nieoficjalnie dodali i gracze, którzy by mieli pojęcie o istnieniu tego skina, wykorzystali by go xD. Wtedy zainteresowani to...
Źródło: babo.webplus.net.pl/viewtopic.php?t=133


Temat: SA134
...gotowe engi to szynobus bedzie dostepny na mojej stronie "Pudło" SA134 jest bardzo podobe do SA132 oraz SA133 rożnice są na dachu w montowaniu urządzen znajdujących sie tam. Różnica jest w jednostce napędowej oraz układzie siedzen (niewielkie zmiany). Odnośnie repaintów to chetnych do zrobienia ich prosze o kontakt na meila lub PW na forum powód pierwsza tektura jest w formacie 2048X2048 i moga wystąpić problemy z konwersją do pliku TGA.
Źródło: msts.fora.pl/a/a,1296.html


Temat: jak zrobić aby były maszyny w grze
pliki tga i wrzuć do głównego folderu z grą a mno do folderu machines
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=2943


Temat: [Problem] Białe maszyny
Predator musisz powklajać pliki w odpowiednie miejsca. pliki tga i png do cprogram filesSim tractor a jpeg nmo i veh do folderu z machines. nieraz trzeba wkleic plik jpeg tam gdzie png i tga.
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=1349


Temat: 2 pytania w c++
Na 4 ostatnich lekcjach mnie nie było dopiero ci pszepisze notatki.JA się ucze OpenGL i tu też mam pytanie: Jak zbudować plik TGA
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=210251


Temat: [DELPHI]TGA poszukuje Edytora do rozpakowania plikow .TGA
Witam Czy moglby mi ktos powiedziec jaki programem da sie zobaczyc zawartosc pliku TGA ?? I jesli tak to prosze o link albo cos
Źródło: forum.unit1.pl/index.php?showtopic=385


Temat: turtorial "Samochód w O2"
Dlaczego folder o2 nie jest w root'ie i dlaczego przed konwersją pliki tga nie są w folderze turtorialsam który też powinien być w root'cie?
Źródło: forum.armacenter.pl/viewtopic.php?t=1756


Temat: Jak wgrać skin do simtractor.
Do głównego katalogu gry wklejasz pliki tga i to wszystko.
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=3897


Temat: Własne HLTV/ Jak postawić na kampno? /u siebie? /na hltv.org
...?: Jeśli połączyłeś sie z jakimś hltv masz możliwość oglądać gre z rożnych perspektyw: * Chase Cam - kamera za plecami gracza. * First Person - kamera pierwsza osobowa (oczy gracza). * Free Look - kamera wolna , możemy nią sami kierować po mapie * Map Overview - kamera z widokiem mapy z góry * Map Chase - kamera z widokiem z góry , na otoczenie wybranego gracza UWAGA!! jeśli zamiast mapy widzisz zielona plansze, nie posiadasz pliku tga. danej mapy. Kamerę możesz zmieniać klawiszem odpowiadającym skoku . Domyślnie "spacją" Znalazłem też dostępne komendy dla graczy z strony hlds.pl , gracz może je wpisywać przebywając na serwerze HLTV. "   * spec_autodirector <0|1> - Auto Director działa/nie działa     * spec_drawcone <0|1> - pokazuje stożek wizji na mapie     *...
Źródło: forum.kampno.pl/viewtopic.php?t=11310


Temat: [Tutorial]Podstawy v2
...odmienną cechą jest jest fakt że korzysta z niej również postać Revana występująca w cutscenkach. Zaznaczamy tą pozycję i klikamy przycisk Extract file (można też otworzyć podgląd tekstury i kliknąć Write file). Zapisujemy plik na dysku - najlepiej tam gdzie macie plik uti z lekcji 1. Z rozkładu elementów domyślicie się która część okrywa którą część modelu. Tekstury można przerabiać pod każdym programem graficznym otwierającym pliki TGA - ja korzystam z Photoshopa. Możecie zmienić kolor części lub całości szaty, dołożyć elementy a następnie zapisać w takim samym formacie (tga - 32bity). Teraz należy zmienić nazwę pliku np. na PMBJ03 (czyli wariant szat którego w grze niema - są przecież tylko 2 rodzaje Szat Revana: Jasna i Mroczna), następnie skopiować pod nazwą PFBJ03 (wariant dla kobiety). Oczywiście w przypadku wybrania do przeróbki jakiejś zbroi w...
Źródło: gwiezdnewojny.iforums.pl/viewtopic.php?t=110


Temat: jak zrobić aby były maszyny w grze
ej ale jak ściągnełem to plik tga jest a nmo nie ma co mam zrobić
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=2943


Temat: Prosba o UB
Nic nie grasz, czekasz na H@ aż da Ci UB, w przeciwnym wypadku już nie pograsz. A tak poza tym wrzuć pliki TGA.
Źródło: freeskill.pl/viewtopic.php?t=680


Temat: Pierwsze kroki VirtualDub,x264?
Witam. Więc próbuje zrobić film z gry call of duty.Efekt jaki chce osiągnąć,efekt graficzny oczywiście to np. http://www.wipido.com/video/TMtnW6pDvWFd Więc mam pytanie do jakiej rozdzielczości scalać pliki TGA za pomocą VirtualDub'a tak aby jakoś była bardzo dobra (HD) oraz do jakiego formatu (avi?).Dotychczas używałem huffyuv-2.1.1,ale zainteresowałem sie x264.
Źródło: videoaudio.pl/forum/index.php?showtopic=6895


Temat: Case puma
wojtek2310, a mi zamienia z NH na JD3350. Wystarczy zmienić pliki nazwę pliku tga i nmo
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=3195


Temat: PRoblem z pługiem w 3.66f
może źle skopiowałeś , to co machinery to do machiery , a pliki tga do głównego folderu , najlepiej spróbuj wrzucić mod od nowa
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=8318


Temat: TrainSim.pl *AKTUALIZACJE*
...- tylko z wnętrzami - spowoduje komplikację na większości kompów - przecież użytkownik może zobaczyć tylko jeden taki "ekstra shape", a wszystko w RAM-ie i tak będzie zalegać... 3. Wnętrze baru jest niezłe, ale "za ciężkie" - ja na "dzień dobry" znalazłem około 1000 polys, których mogłoby nie być - bez straty na efekcie wizualnym (chociaż i tak pewnie w grze większość tego nie zobaczy - patrz pkt 2) 4. Po co pliki tga w zbiorach, czemu tekstury nie skompresowane - zero szacunku dla miejsca na dysku użytkowników... 5. Malowanie - przeciętne - głównie rzucają się tutaj proporcje opisów - dlaczego idziecie w odwrotną stronę od naszego np. "głównego lakiernika" (wiemy chyba, o kogo chodzi) - nie rozumiem, co chcecie przez to osiągnąć? Komuś się to może podoba, ale mnie (i chyba też nie tylko mnie) już niekoniecznie. Ja uważam, że...
Źródło: forum.magik.biz/viewtopic.php?t=1914


Temat: Alf UB
A pliki TGA?
Źródło: freeskill.pl/viewtopic.php?t=630


Temat: Loadscreeny
OKi Wpakowałem zmodyfikowany loadscreen.2da i pliki tga do folderu override i działa. Dzięki.
Źródło: neverwinter2.gram.pl/forum/viewtopic.php?t=15083


Temat: jak pliki TGA przywrócić z powrotem do ACE?
Ok, tylko jak pliki TGA przywrócić z powrotem do ACE? @IC1403 Bądż dzisiaj na gg o 18
Źródło: msts.fora.pl/a/a,22.html


Temat: Wally
a w tej paczce co ?ci?gnełem nie ma pliku tga ?? tylko obrazy i dwa dokumenty tekstowe
Źródło: 91.210.129.195/test/viewtopic.php?t=180


Temat: 2 pytania w c++
Veelc, nie denerwuj się. Po prostu nie odpowiadaj w takich tematach. Olej totalnie. sory, po prostu ponioslo mnie... veelck - jak jesteś taki mądry to zrób to: Skonstruuj warunek kontrolowanej kompilacji, który pozwoli na wykrycie platform 16-, 32- i 64-bitowych. I nikt inny ma tego nie robić tylko veelck click druga sprawa - co innego zbudowac plik tga, a co innego napisac dodawanie... zadaniem informatyka jest operowanie informacja - jesli jej nie masz, to szukasz, a nie czekasz na gotowce... dla mnie eot edit: ja znalazlem sposob na kompilacje kontrolowana Ten post był edytowany przez veelck dnia: 27 Listopad 2006 - 00:00
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=210251


Temat: [POMOC] pomurzcie blagam
Jeśli jest to plik tga to jest to pewnie skin a
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=6072


Temat: [Poradnik] Instalacja HLTV
...jak za dużo gadają to nie sposób czytać, w tym ustawieniu wszystkie serwery (master i relay proxy) muszą mieć także ustawione chatmode 2 aby odbierały komunikaty do innych, zwiększa ruch sieciony przy dużych sieciach. bannerfile <file> definiuje jaki obrazek uznać za logo wyświetlane dla widzów i graczy domyślnie nie ma loga. logo musi być w tym samym katalogu co aplikacja hltv aby poprawnie było wyświetlane musi być jako plik TGA w trybie RGBA (Red-Green-Blue-Alpha) należy także stworzyć katalog <mod>/gfx/temp/ (np cstrike/gfx/temp/), jak nie ma katalogu temp to stwórz więcej info o logo niżej zobacz także komenda resources ping <host:port> sprawdza ping - opóźnienie w sieci do danego numeru ip na danym porcie nomaster <0|1> rejestracja w serwerach WON - dzięki temu widać nasz serwer jak damy refresh, inaczej trzeba...
Źródło: usmerfa.pl/viewtopic.php?t=1186


Temat: mod na big buda
Screena coś nie moge wrzucić ale jak ściągniesz to są tam dwa plik TGA* 131 i 9000 odpowidający JD 8400
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=3092


Temat: Własna tapeta w Counter Strike 1.6
...1.Obrazek , który będzie twoją tapetą w CS 1.6 2.Programik Kliknij Tutaj! 3. WinRAR Kliknij Tutaj! Do roboty 1. Wypakuj archiwum za pomocą WINRAR 2. Odpal cake.exe 3. Naciśnij Load Image 4. Kliknij Open i wybierz wybrany przez siebie obrazek 5. Zapisz go , kliknij na "Save to Directory.." 6. Wybierz "Moje Dokumenty " i zapisz 7. Wyłącz program W "Moje Dokumenty" powinno się pojawić kilka plików TGA , musisz je skopiować do folderu resourceackground (u mnie znajdują się w D:Cs 1.6cstrike esourceackgroud - tam wklejasz te pliki ) Uruchom ponownie grę i zobaczysz nowa tapetą .
Źródło: strzelnica-konin.com/viewtopic.php?t=261


Temat: [Delphi/OpenGL]Blending, maska
Można użyć plików TGA z maską przezroczystości :] Używałem tego kiedyś. Ostatnio też widziałem ciekawą funkcję o której wcześniej nie słyszałem glAlphaFunc
Źródło: forum.unit1.pl/index.php?showtopic=609


Temat: Portrety postaci - zgłoszenia
'Kapitan' Rond Treasqe Proszę na przyszłość pamiętać, by nazwa pliku tga nie zawierała dużych liter. Nie jest to poważny błąd, ale lepiej trzymajmy się zasad... - przyp. Zu [ Komentarz dodany przez: Zu: Sro Lut 04, 2009 9:06 pm ]
Źródło: neverwinter2.gram.pl/forum/viewtopic.php?t=12787


Temat: Pakers Studio
w jakim programie pracujecie ?? moze to wina zapisywania tego pliku TGA ? bo tu ktos wczesniej pisal o swoim LEXIONIE i tem mu na bialo swiecil
Źródło: simtractor.pl/viewtopic.php?t=57


Temat: Sumotori - Problem
Bzdury, pliki tga to pliki graficzne (coś podobnego do PNG, grafika z przezroczystością).
Źródło: victorygames.pl/forum/viewtopic.php?t=1669


Temat: stroje... a inne tekstury
o co mi chodzi... O tytuł u zdjęcia wojowników o czcionkę i takie tam...jak się do tego dobrać??!!??!! 1.Czy to są pliki tga?? 2.Jeśli nie to jakie 3.Jak je zmodyfikować?? Proszę niech ktoś obeznany w temacie mi pomoże Interesuje mnie także zmienianie modeli 3d tak 3d bo na necie tego za całę chiny znaleźć nie moge coś było tu: http://forum.cdrinfo.pl/f...sci-plyt-59228/ ale przystali na teskturach a mi chodzi o modele 3d (luc october też coś o tym mówił (że w tekkenie modele są zaisane jako tod.) skąd to...
Źródło: honmaru.pl/forum/viewtopic.php?t=1679


Temat: konwersja *.ip3 ParticleIllusion Pomocy
Zaczęłam używać programu Particle Illusion. Najpierw miałam problem z otworzeniem w nim pliku *.avi. Przekonwertowałam mój film na sekwencję plików TGA. Nie mam głosu, ale akurat w tym przypadku nie jest mi potrzebny. Dodałam efekty specjalne i chciałam zapisać przerobiony filmik. I tutaj pojawił się prawdziwy problem. Plik zapisuje się w formacie *.ip3. Poradźcie proszę, jak przekonwertować to nieszczęsne ip3 na np. avi?
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=285484


Temat: prosba o ub
daj jeszcze pliki tga http://freeskill.pl/topic...nbana-vt771.htm
Źródło: freeskill.pl/viewtopic.php?t=858


Temat: Wlasne fragmovie CoD2.
...aby film był dobrej jakości ustawiamy w opcjach CoD2 detale gry na maximum. 3. Po zmianie detali odtwarzamy nagrane demo. Najlepiej poprzez program Seismovision, bądź poprzez otworzenie konsoli w grze i wpisanie komendy /demo [nazwa dema] (nazwe dema piszemy oczywiście bez nawiasów chyba, że są one w nazwie. 4. Podczas odtwarzania dema wpisujemy komendę /cl_avidemo 25. Po wpisaniu tej komendy rozpocznie się zrzucanie klatek z dema w formie pliku TGA do folderu Call of Duty 2/main/screenshots. Będzie tam każda klatka naszego przyszłego Fragmovie. 5. Następnie ściągamy program Virtual Dub http://virtualdub.org oraz kodek HuffYUV 2.1.1 http://www.free-codecs.com/HuffYUV_download.htm . Kodek instalujemy poprzez klknięcie PPM na nim i naciśnięcie "zainstaluj" 6. Po ściągnięciu Virtual Duba otwieramy pierwszy
Źródło: siec.hostgame.pl/viewtopic.php?t=152


Temat: Ciekawe haczki i inne smaczki ;)
...katalogu. Serwer ich nie wymaga i nie musi mieć, żeby gracze widzieli zmiany. a tutaj macie parę rzeczy w jednym. Wszystko do katalogu override Opracowane przez Francuzów: http://nwvault.ign.com/Vi....Detail&id=1128 - dodaje wam nowszą chyba wersję rączek, ładny zestaw głów trochę animacji, czerwony pasek przy wczytywaniu i pokolorowane itemki czarów. Co do tego ostatniego to mi się za bardzo nie widziały. Dlatego usunąłem po rozpakowaniu pliki tga z tymi pokolorowanymi czarami. To po to żeby widzieć te z BG Dodatek do linku, który podałem ze zmianą miasta. Dużo ładniejsze textury: http://nwvault.ign.com/Vi...es.Detail&id=46 Zmieniają kostkę brukową po której chodzicie w mieście jak i roślinki. Bardziej są kolory żywsze i ładniejsze. Wygląda to przecudnie. Instalacja: ściągnięty plik rozpakować w dowolnym pustym katalogu, a następnie przekopiować...
Źródło: dolina.phx.pl/phpBB2/viewtopic.php?t=852